Posted by: Jacob | 30. oktober 2010

Nyt job og nye udfordringer

Min tid i arbejdsløshedskøen er slut, hvilket er en stor lettelse. Jeg har fået et nyt fast job, så jeg skal til at lave en hel masse igen. Jeg har ellers vendet mig til at handle ind dagligt og ikke stå alt for tidligt op. Det er ligesom at alting begynder at køre i slow motion, når man er ledig. Et gammelt kinesisk ordsprog siger, at hvis du vil have en opgave løst, så giv det til en travl mand. Jeg må indrømme, at der er noget om snakken.  

Jeg har ikke fået blogget så meget på det sidste. Der er masser af blogs derude, men jeg synes, der mangler info om vegetarisme. Det er sådan set derfor jeg blogger, da jeg synes at budskabet er så vigtigt. Så, nu vil jeg langsomt starte op igen. Jeg har fundet nogle spændende opskrifter, jeg skal have prøvet af. Så, der kommer lidt flere opskrifter. Jeg er ikke en stor kok og ikke så smart til at tage flotte fotos, som så mange andre madbloggere, men hvis jeg kan lave opskriften, så kan du helt sikkert også!😀

Jeg kunne også tænke mig at prøve at lave en madplan, der strækker sig over en 5 dage, så jeg slipper for at handle alt for ofte… Det må blive min næste udfordring. 

For jer der er medlem af vegetarforeningen, kan jeg fortælle at min “livshistorie” som vegetar kommer i næste nummer. I øvrigt kan jeg anbefale alle at melde sig ind i vegetarforeningen, der har gennemgået en større forvandling fra en lidt obskur semi religiøs forening til en moderne organisation, der jævnligt sætter vegetarisme på dagsordnen og sender et meget gennemarbejdet newsletter ud og derudover et hygge blad et par gange om året. Medlemskabet koster kun 200 kr om året, så det er lige til at klare for de fleste😉


Responses

  1. Er det en forvandling der er sket for nylig? Med vegetarforeningen altså. For jeg fik sådan et prøveblad for et års tid side og var ikke imponeret, der var en hel del religionspjat og det kan jeg bare ikke snuppe.
    Men hvis det virkelig er blevet bedre, er der jo ingen grund til at holde sig væk længere🙂

  2. Hej Ditte

    Jeg synes, det er blevet meget bedre. Der er dog af og til en åndssvag artikel, men i det store og hele er det blevet meget bedre.

    Deres nyhedsbrev er også godt. Det er helt renset for det metafysiske.🙂

    Jeg synes, du skulle prøve at give dem en chance🙂


Skriv et svar

Kategorier

